eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieUziemienie obok przewodów elektrycznych i indukowanie impulsu w strefie chronionejRe: Uziemienie obok przewodów elektrycznych i indukowanie impulsu w strefie chronionej
  • Data: 2009-07-17 16:11:46
    Temat: Re: Uziemienie obok przewodów elektrycznych i indukowanie impulsu w strefie chronionej
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:h3nrn3$19c$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeżeli masz miejsce to odsuń.

    No i tak zrobię. Tylko w stropie pójdą razem.

    > W przypadku przyłączy napowietrznych nie jest korzystnie montować
    > ochronników zespolonych B+C w skrzynce rozdzielczej. Tu o wiele lepiej
    > jest

    Początkowo chciałem, ale wiązałoby się to z jeszcze większym kuciem i
    kłopotem. Tymczasowo zatem zamontowałem B+C, a jak będzie okazja, to położę
    nowy kabel do przyłącza i dam B. Mogę wtedy obecne b+c używać jako C?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/