    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: W sprawie czy budowac dzis dom
    Date: Mon, 26 May 2014 13:23:23 +0200

    W dniu 2014-05-26 12:14, PiteR pisze:

    > Nie, to jest wynajdywanie sobie zajęć jak się nie ma innych lepszych.
    > Ziemia ciągnie do siebie. Zaczyna się od przyglądania się ptaszkom,
    > muszkom, motylkom itp.
    >
    > Zamiast pierdyknąć cztery ekrany bezbłędnego kodu albo przelutować
    > procesor BGA w laptopie to: skosiłem trawę (dumny), dokręciłem śrubkę w
    > bramce (dumny), zrobiłem oczko wodne (dumny), zrobiłem wędzarnię
    > (dumny)

    A ile tych ekranow kodu w tygodniu trzeba puknac zeby sprawialo to
    jeszcze przyjemnosc i nie oslepnac? :-)

    > Obserwuję tych psychopatów wśrod znajomych. Co robisz w sobote Zdzichu?
    > Jadę. Gdzie jedzieś? Do Wawy czy Gdańska? Jadę skosić trawę na
    > chaziajstwie. Łetam olej. Nieeeee bo już jest po kostki, kolana. Ale
    > leje daj na luz. Nieee muszeeee.
    >
    > Albo: Co tam Zdzichu? Kosiarka mi się zepsuła (i spazmy).

    Przeciez to kwestia wyboru.
    Nie ma problemu w tym, zeby cala dzialke urzadzic betonem i miec
    dokladnie to samo co inni przed blokiem. Zadnego koszenia, zadnych
    zepsutych kosiarek, tylko wszedzie beton. Dla wymagajacych moze byc
    nawet asfalt. :-DD

    > A w mieszkaniu wykładamy na wszysko kiełbasę.

    No i co robicie w te lepsze zajecia? Ja widze nad woda w weekendy.
    Kiedy juz klepniecie te kody, to w piatkowy wieczor bierzecie kielbache
    i jedziecie nad okoliczna wode grilowac przy piwie do poznych godzin
    nocnych. Pozniej zastanawiacie sie kto bedzie trzezwy zeby jakos do domu
    wrocic. A ja moge to samo, ale nie musze. Widze tez, ze siedzicie
    biedaki po galeriach spedzajac czas w galeriach przy stoliku KFC lukajac
    na przechadzajace sie laski. No coz, w sumie tez moge.
    Brzmi to troche ironicznie, ale dokladnie tez tak mialem. Jakie to
    ubogie zobaczylem dopiero kiedy zaczalem miec wybor. Dzis moge robic
    dokladnie to samo co kiedys, tylko kiedys nie moglem robic tego co dzis.

    > Spółdzielnia o wszystko
    > zadba. Wyjeżdzamy na rok za granicę i nic nas nie obchodzi.

    Za kwote jaka liczy sobie spoldzielna za obsluge tez moge to zlecic firmie.

    > Zawsze jest
    > jakiś ruch jakieś życie. Ktoś puknie w podłogę w ścianę. Nie czujesz
    > się samotny. Można z okna poprzycinać sąsiadów.

    Ciekawy punkt widzenia. :-))

    > Można zastukac do
    > sąsiada w razie zawału. Do szpitala blisko.

    Ale umrzec i tak trzeba... :-)

    Pozdro.. TK