  • Data: 2014-05-26 13:57:06
    Temat: Re: W sprawie czy budowac dzis dom
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-26 11:16, Kris pisze:

    > Jednak za 60tys(w tym projekt i pozwolenie na budowę) kupiłem działkę praktycznie w
    centrum. Do pracy mam rowerem 1500m, dzieciak do szkoły pewnie z 1000m, do sklepu,
    stacji paliw kina też nie wiele więcej jak 500m. Do przystanku komunikacji miejskiej
    z 400m, do PKP 2000. Basen MDK i inne rzeczy tez w zasięgu ręki.

    Za 60 tys to w mojej okolicy kupisz działkę 30 km od miasta.

    Działki blisko miasta są po 300-500 zł za m2.

    W samym mieście stać tylko krezusów.

    --
    MN