  • Data: 2013-10-16 12:32:03
    Temat: Re: WM + reku - co to za dziwy
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Oct 2013 10:25:30 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > jak nie ma jak jest. kupiłem własnie w Leroyu, taki przystosowany do
    > ciągłego palenia i to za całkiem rozsądne 2 tysie
    Schodzimy OT (dobre OT też jest dobre:-) )
    Nie baliście się kupować wkładu do kominka z Leroy'a i tym podobnych
    masówek?
    Znajoma miała cały komplet z liroja - od wkładu po komplet rura którymi
    wyprwadzła spaliny nad dach. W wyniku złej izolacji rurz powstał pożar "w
    murze".
    Boję się takich wynalazków za pół ceny.

    --
    Franc