  • Data: 2013-10-18 23:53:56
    Temat: Re: WM + reku - co to za dziwy
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 18 października 2013 15:31:07 UTC+2 użytkownik Franc napisał:

    > Odpowiedź z FAKRO:
    > "Owszem Firma FAKRO, na zamówienie oferuje klientom zakup okien o
    > podwyższonej osi obrotu w wersji bez nawiewników.
    > Okna o podwyższonej osi obrotu z pakietem szybowym U3 bez nawiewnika
    > dostępne są da dopłatą +10 %, natomiast okna o podwyższonej osi obrotu z
    > pakietem szybowym U5 bez nawiewnika dostępne są bez dopłaty."

    Chore to jakies zeby okna pozbawione czegos byly drozsze ehm... :-)
    Ja kupowalem normalne obrotowki fakro i mialem paredziesiat pln taniej
    na sztuce (wersja bez nawiewnika) :) Choc teraz bym chyba kupil te z
    podwyzszona osia obrotu bo mam je dosc nisko i szuram wlosami po szybie ;)

    BTW. A jak jest z myciem tych o podwyzszonej osi obrotu - daje sie je
    tez "wywinac" na druga strone w celu umycia ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.