  • Data: 2010-02-26 18:49:08
    Temat: Re: Warto wchodzia w pompe ciep3a?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa5merf" <5...@w...pl> napisał w wiadomości

    Aaa widzisz przypominało mi się pewne zdarzenie.
    Lat temu 3 dałem rodzicom zamrażarkę 6 letnią bo nie była mi potrzebna a oni
    działkują na całego więc u nich się przyda myśłałem. Pochodziła dwa lata aż
    pewnego razu w lecie ojciec zadzwonił i powiedział że zamrażarka zgłupiała
    bo chodzi niemal cały dzień a tylko w nocy czasem się wyłącza.
    Wezwałem kolegę serwisanta. Powiedział że to złom bo czynnik jest ale
    agregat nie daje wymaganego ciśnienia tłoczenia i dlatego zamrażarka chodzi
    Ojciec stwierdził że wymontuje sobie agregat i przerobi na mały kompresorek.
    Wymontował i podłączył manometr z butli tlenowej. Włączył do prądu i okazało
    się że ciśnienie jakie można uzyskać z tego agregatu to 8atmosfer. 8
    atmosfer to bardzo dużo bo wystarczy ze sporym nadmiarem do do aerografu
    modelarskiego lub napompowania koła ale to sporo za mało do pracy
    zamrażarki. Nowy sprawny agregat daje ponad 20atmosfer.

    Marek