    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Warto wchodzia w pompe ciep3a?
    Date: Mon, 1 Mar 2010 12:43:52 -0800 (PST)
    <hmav36$hq9$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@y...googlegroups.com>
    <hmep6g$6uf$1@mx1.internetia.pl>
    <6...@t...googlegroups.com>
    <hmfuq2$h0b$1@mx1.internetia.pl> <hmg258$5ua$1@news.onet.pl>
    <hmg3lb$i65$1@news.interia.pl> <hmg9ea$qfn$1@news.onet.pl>
    <hmgtef$gfj$1@news.interia.pl>

    On 1 Mar, 18:56, "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote:

    > Tak i nie, bo jezeli nie bedzie robil nic innego tylko montowal te pompe
    > przez rok, to ja przez ten rok bede mial cieplo od kozy i zarobie normalnie
    > pracujac. Adam o kwote rocznego dochodu bedzie biedniejszy albo wyjdziemy
    > przyjmijmy w uproszczeniu jakos podobnie.

    A jezeli powiem, ze taki mam zawod i taka prace, ze niezaleznie, czy
    bede w niej 5h dziennie, czy 10h dziennie, to zarabiam i tak caly czas
    tyle samo, to jak bedzie? Zdaje sobie sprawe, ze moja praca jest
    BARDZO nieszablonowa, niestandardowa i nikt z moich znajomych i
    rodziny jej nie jest w stanie pojac. Absolutnie nikt, poza moja zona
    (ktora sie juz wyszkolila) nie wie do konca co ja tak naprawde
    robie :D Ale tak jest i koniec kropka. Nie zapierdzielam na etacie i
    nie zbieram nadgodzin, zeby zarobic wiecej. Moze dlatego wiekszosc z
    Was tak do tej kwestii podchodzi. Ja nie musze. Moge przespac caly
    dzien i zarobie tyle samo co jakbym byl w pracy przez 12h.

    > Ja instalacje tez robilem sam, tylko jak ktos mnie spyta jaki jest koszt
    > takiej instalacji w takim domu to nie powiem 23.000zl jakie zaplacilem za
    > material, bez solara. Tyle kosztowalo mnie, bo miesiacami sleczalem po
    > godzinach kiedy i tak juz bym nic nie zarobil. Czy mimo to powiem, ze ta
    > instalacja jest tyle warta choc w podobnym domu montowana przez firme to
    > koszt przekraczajacy 40.000zl? Moge co najwyzej powiedziec, ze na instalacji
    > robiac samemu zaoszczedzilem 20.000zl a to nie to samo co jej wartosc. :-)

    Wtedy mowisz -> ja wydalem 23, tylko tyle, bo robilem sam,
    oszczedzajac ~20 tys na robociznie, bo tyle kroja firmy. Po co tu
    gdzies sciemniac :) Ja moge powiedziec, ze na calym domu
    zaoszczedzilem poki co dobre ~150 tys pln, robiac duuuzo samemu. W
    pracy nie zarobilbym w tym czasie grosza wiecej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.