  • Data: 2010-03-02 12:29:45
    Temat: Re: Warto wchodzia w pompe ciep3a?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Mar, 01:10, "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote:

    > To nie ma zadnego znaczenia. Nawet jak nie bedziesz chodzil do pracy to caly
    > dzien moglbys jesc czekolade czy smazyc jajecznice, co kolwiek co nie jest
    > praca. Ja tez nie pracuje na etacie i nie lapie godzin, ale daleki jestem od
    > tego zeby uznac, ze ta praca jest nic nie warta. Dzieki niej zaoszczedzilem
    > sporo pieniedzy i nie wydaje mi sie przy okazji zebym mial gorzej zrobione.
    > :-) Nie mniej jednak gdyby ktos pytal to nie powiem, ze koszt instalacji to
    > 23.000zl.

    Zgadzam sie. Ale nie chodzi o to. Ghost i reszta twierdza, ze do
    KOSZTU (a nie wartosci) tej instalacji trzeba doliczyc swoj czas. Ty
    doliczasz go tylko do wartosci (i to sie zgadza!), a nie do KOSZTU :)

    > Wszystko sie zgadza, ale gdybys dom chcial sprzedac to te 150 doliczysz? :-)

    No pewnie, ze dolicze :) Ale nigdy nie powiem, ze KOSZTOWAL mnie 150
    tys wiecej (bo doliczylem swoja prace), bo poprostu nie kosztowal.
    Moja praca (zawodowa) nie byla w czasie, kiedy budowalem dom, warta
    150 tys pln, bo gdybym byl w pracy zamiast budowac dom - nie
    zarobilbym ani grosza wiecej. O to chodzi :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.