    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Warto wchodzia w pompe ciep3a?
    Date: Tue, 2 Mar 2010 04:29:45 -0800 (PST)
    <6...@t...googlegroups.com>
    <hmfuq2$h0b$1@mx1.internetia.pl> <hmg258$5ua$1@news.onet.pl>
    <hmg3lb$i65$1@news.interia.pl> <hmg9ea$qfn$1@news.onet.pl>
    <hmgtef$gfj$1@news.interia.pl>
    <7...@d...googlegroups.com>
    <hmhjcl$acs$1@news.interia.pl>

    On 2 Mar, 01:10, "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote:

    > To nie ma zadnego znaczenia. Nawet jak nie bedziesz chodzil do pracy to caly
    > dzien moglbys jesc czekolade czy smazyc jajecznice, co kolwiek co nie jest
    > praca. Ja tez nie pracuje na etacie i nie lapie godzin, ale daleki jestem od
    > tego zeby uznac, ze ta praca jest nic nie warta. Dzieki niej zaoszczedzilem
    > sporo pieniedzy i nie wydaje mi sie przy okazji zebym mial gorzej zrobione.
    > :-) Nie mniej jednak gdyby ktos pytal to nie powiem, ze koszt instalacji to
    > 23.000zl.

    Zgadzam sie. Ale nie chodzi o to. Ghost i reszta twierdza, ze do
    KOSZTU (a nie wartosci) tej instalacji trzeba doliczyc swoj czas. Ty
    doliczasz go tylko do wartosci (i to sie zgadza!), a nie do KOSZTU :)

    > Wszystko sie zgadza, ale gdybys dom chcial sprzedac to te 150 doliczysz? :-)

    No pewnie, ze dolicze :) Ale nigdy nie powiem, ze KOSZTOWAL mnie 150
    tys wiecej (bo doliczylem swoja prace), bo poprostu nie kosztowal.
    Moja praca (zawodowa) nie byla w czasie, kiedy budowalem dom, warta
    150 tys pln, bo gdybym byl w pracy zamiast budowac dom - nie
    zarobilbym ani grosza wiecej. O to chodzi :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.