  • Data: 2016-03-05 22:36:15
    Temat: Re: Warunki techniczne przyłączenia - energetyka
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    Owszem, lodówka nie ciągnie prądu cały czas, ale ja wyeliminowałem
    właściwie inne odbiorniki podczas gdy nie ma mnie w domu. Zwykle
    wyjeżdżam do pracy rano, wracam późno, do tego często jestem w
    delegacjach. Żona też wraca późno, dzieciak to samo - ja nie pisałem, że
    lodówka zużywa dużo prądu, a jedynie to, że zużywa najwięcej spośród
    wszystkich odbiorników w moim domu.
    Pozdrawiam
    Piotr