  • Data: 2009-12-17 22:30:51
    Temat: Re: Warunki zabudowy
    Od: Niemand <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ca258c1b-09a7-43fd-90bd-

    > Zmartwiłeś mnie że tak głupi zapis jest gdzieś w rozporządzeniu (a nie w
    procedurach jakiegoś starostwa). Bo co urząd zrobi jak poczta ten "oryginał" zagubi ?
    Albo jak decyzja zostanie wydana w postaci elektronicznej ? Przecież dezycja o w.z. i
    nadanie jej "ostateczności" to dwie sprawy. To, że zwyczajowo wydaje się stronom
    zaświadczenie o uzyskaniu przez decyzję ostateczności gotową pieczątką nie zmienia
    faktu, że równie dobrze można by napisać na przysłowiowej "kartce w kratkę" zdanie
    "Decyzja z dnia xxx stała się ostateczną".
    a tak wbija sie odpowiednia pieczatke na egzemplarzu a/a i na
    egzemplarzu wnioskodawcy, roboty mniej, zuzycia papieru i poza tym jest
    slad na egzemplarzu ad acta. Co do reszty nie wiesz jak sa archiwizowane
    dokumenty a chcialbys sie wymadrzac, skupiles sie na detalu a
    zagadnienia maja kilka aspektow (twoje spojrzenie ma w tym wypadku
    panorame spojrzenia konia z klapkami na oczach).
    Uprawomocnienie decyzji jest wazna sprawa, bo ja np juz widzialem
    zdesperowanych ludzi, ktorym sprzedano mieszkania, ba maja nawet akty
    kupna od notariusza w domu wybudowanego: 1. bez pozwolenia na budowe, 2.
    z pozwoleniem ale na podstawie nieprawomocnej decyzji, 3. z pozwoleniem
    na podstawie prawomocnej decyzji, ktora uchylono po wznowieniu
    postepowania (z powodu niezachowania procedur) oprocz tego widzialem
    mieszane z powyzszych sytuacje i naprawde chcialbym zobaczyc forumowych
    medrkow jak bladna na wiesc ze wydali pieniadze na mieszkanie o
    nieuregulowanym statusie prawnym, ba pozaciagali pozyczki w bankach a
    odsetki leca)