  • Data: 2023-08-08 12:10:45
    Temat: Re: Wąż do udrażniania rur
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/08/2023 12:05, Cavallino wrote:
    > No wiem, ale zazwyczaj wężę łączy się na gwinty

    W myjkach jest to szybkozłączka "wciśnij, przekręć". W przypadku
    wsadzenia do rury szansa na samczynne wypięcie jest bardzo wysoka.

    > Rozumiem, że w tym przypadku to jest zamiast lancy tylko?

    U mnie montuje się to do lancy, zamiast koncówki. Ja mam Lavor, może w
    Karcher jest inaczej.

    a-kanalizacji-do-karcher-5855454620
    > I tu już jest sens wypożyczyć...

    Nie. Wymycie tego z czyjegoś gówna a potem jeszcze ze swojego jest
    droższe, niż ten zakup.