  • Data: 2016-03-30 16:24:01
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-30 o 16:00, Uzytkownik pisze:

    > Litości. Po co te bzdurne porównania? Po co księdzu adoptowane dzieci,
    > skoro ma do nich dostęp w inny sposób, a przy tym jest jeszcze chroniony
    > przez fanatyków, którzy nie wierzą w jego winę oraz zwierzchników,
    > którzy zatajają takie zboczenia?

    Z Twoja zona na czele?

    > Ktoś tam, gdzieś tam ....
    > Gdzieś słyszałeś, że dzwonią w Kościele, ale nie wiesz w którym i czy w
    > ogóle w kościele

    To co robisz to jest dziecinada. Podalem ja i podawal Budyn w jakich
    krajach mozna adoptowac dzieci i w ktorych krajach zastapiono
    nazewnictwo ojca i matki. Nie dociera? Swiadczy jedynie o Twojej ignorancji.

    > Wow i on jest gejem? :)

    Uwazasz, ze powinienem sie zastanawiac nad glupota? Fakt jest faktem. On
    i inni oswiadczali swiatu przy pomocy koszulek. Krotko mowiac opowiadaja
    mi o tym mimo, ze nie chce tego wiedziec.

    > Co ma piernik do wiatraka?

    Jak to co? Jak nie spotykasz islamisty z bomba to znaczy, ze ich nie ma?

    Pozdro.. TK