  • Data: 2016-03-31 10:45:57
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-30 o 23:10, Maniek4 pisze:

    > Przyczyn zapewne jest wiele, ale jedna jest determinujaca.

    Zapewne problem jest bardziej złożony, ale myślę, że częściej takie
    odchylenia zdarzają się tym, którzy nie mają normalnego życia erotycznego.

    > Trzeba byc predysponowanym. Mysle, ze gdybys rok nie widzial baby to
    > nie przyszlo by Ci do glowy pomyslec o dziecku inaczej jak dziecko.

    Ja nie myślę, ale wiem, bo przecież bywało, że i przed ślubem przez
    kilka lat się nie widziało baby i nawet by mi do głowy nie przyszło,
    żeby porwać się za dziecko.
    Ale jak widać nawet wysokie umoralnianie jakie niewątpliwie KK propaguje
    nie zawsze odnosi skutek, skoro osoby takie jak księża porywają się na
    takie czyny.
    Jestem też w pełni przekonany, że zniesienie celibatu, który został
    wymyślony tylko w celu pomnażania dóbr materialnych przez KK, może
    rozwiązać wiele problemów z pedofilią księży. Mówi się, że sperma wali w
    dekiel i to jest prawda, bo jak facet nie wie co z sobą zrobić to
    zaczyna mu odpierniczać. Jeden pójdzie w kąt i sobie ręką ulży, ale
    innemu padnie tak mocno na rozum, że zgwałci dziecko, kobietę, faceta
    czy nawet zwierzę. Niestety takie sytuacje zdarzają się np. w więzieniu
    czy w wojsku. Faceci, którzy byli heteroseksualni, rżnęli innych facetów
    (cweli), albo wychodzili na przepustkę i dokonywali gwałtów. Znam też
    przypadek z wojska, gdzie jeden z chłopaków próbował wydymać klacz.
    Został nakryty przez kolegów w trakcie.

    > Pizdnietych w leb sie nie tlumaczy. Pizdnietych w leb sie izoluje i
    > leczy, jak sie da.
    >
    > Pozdro.. TK

    Tutaj jesteśmy zgodni w 100%
    Dlatego też uważam, że jak dwóch, dorosłych i dojrzałych facetów chce
    się wzajemnie dymać to jest to ich sprawa.
    Jak sięgają po jakiekolwiek dziecko to należy wacka i łapy upierd....ć.
    Dla wyjaśnienia a propos homoseksualistów. Nie byłem nie jestem i nie
    zanosi się, żebym kiedykolwiek mógł być w przyszłości homoseksualistą. U
    mnie sama myśl o tym, że facet z facetem lub kobieta z kobietą budzi
    obrzydzenie.
    Ale uważam, że po pierwsze nie mam prawa ingerować w czyjeś życie jeżeli
    dotyczy tylko i wyłącznie ich samych, a po drugie jak się będą dymać na
    wzajem to nie będą sięgać po dzieci.
    Poza tym jeżeli związki homoseksualne zostaną zalegalizowane to państwo
    będzie miało większą kontrolę nad zachowaniami tych ludzi i w łatwiejszy
    sposób będzie mogło kontrolować czy aby nie są naruszane dobra dzieci. I
    to jest mój główny powód, dlaczego jestem za zalegalizowaniem związków homo.
    Obecnie ludzie ci działają w ukryciu i tylko niewielka ich część się
    ujawnia i publicznie przyznaje do swoich orientacji. Nierzadko wychowują
    swoje dzieci.
    Oczywiście należy wprowadzić całkowity zakaz adopcji dzieci przez
    homoseksualistów. Może nawet nie w formie zakazu, lecz określenia
    wymagań co do rodziny adopcyjnej, że musi to być para pozostająca w
    związku małżeńskim.
    W żadnym wypadku nie można nadawać statusu "związku małżeńskiego" parom
    homoseksualnym. Pary takie powinny mieć prawo tylko i wyłącznie
    zawierania "związków partnerskich". Związki partnerskie powinny móc
    korzystać z większości praw przysługujących związkom małżeńskim, ale bez
    możliwości wychowywania cudzych dzieci.
    Co zrobić z dziećmi homoseksualisty? Odbierać?
    A może po prostu mieć większą kontrolę poprzez fakt, że takie związki
    partnerskie się zalegalizują i odpowiednie służby o tym będą wiedziały i
    będą mieć kontrolę nad prawidłowym procesem wychowawczym? Dzieci powinny
    być uczone w szkole szacunku do osób homoseksualnych, ale jednocześnie
    uczone, że naturalne są związki heteroseksualne. Powinny być też uczone,
    że to dzięki związkom heteroseksualnym rodzą się dzieci.

    Mam nadzieję, że rozumiesz teraz moje intencje?