  • Data: 2016-03-31 11:44:50
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-31 o 10:45, Uzytkownik pisze:

    > Mam nadzieję, że rozumiesz teraz moje intencje?

    OK.
    Mam tylko jedno ale, wlasciwie to brak pewnosci, ze zwiazki partnerskie
    nie beda poczatkiem kolejnych dzialan. Tak niestety pokazuje historia w
    innych krajach. Nie ma wlasciwie zadnych przeciwwskazan, by mogli po
    sobie dziedziczyc, czy otrzymywac informacje o stanie zdrowia i inne
    takie. Mi osobiscie uznanie w jakis sposob takich praw nie przeszkadza.
    Przeszkadza mi tylko ciagnacy sie za tym idiotyzm jak smrod za wojskiem,
    bedacy tylko kwestia czasu.

    Pozdro.. TK