    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <56fae37d$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndetjn$a7g$2@node1.news.atman.pl>
    <56fb774c$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndg5b5$g7q$1@node1.news.atman.pl>
    <56fbbeb5$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndghgl$tof$1@node1.news.atman.pl>
    <56fbcca9$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <56fc34cb$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <56fcd8b0$0$698$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 31 Mar 2016 11:03:26 +0200

    W dniu 2016-03-31 o 10:22, Budyń pisze:
    > alez oczywiscie ze czynią zło w postaci pedofilskiej w ilosci pixoko jak
    wyliczyłes, ale i w innej postaci też. I bardzo mnie to martwi, co nie znaczy ze
    zamierzam zaprzeczac faktom. Ja sie nie domagam aby nie pisac o kosciele źle - ja sie
    domagam aby pisać uczciwie.

    No to napisałem uczciwie na podstawie danych, które ujawnił sam Kościół
    Katolicki
    Czego jeszcze oczekujesz ode mnie?
    Rozumiem, że gdybym się powołał na dane podawane przez ugrupowania
    niechętne kościołowi, ale to są dane podawane przez Watykan i nie
    powinieneś mieć o to pretensji.
    Nie znalazłem danych tylko i wyłącznie polskich, ale znalazłem dane
    dotyczące całego kleru podległego Watykanowi.
    Wziąłem ilość pedofilów w śród księży za okres 5 lat i odniosłem do
    ilości wszystkich księży. Ilość księży w okresie tych 5 lat pozostaje
    stała, bo jedni odchodzą, a inni przychodzą.
    Nie czepiam się nawet tych księży-pedofilów, co do których nie wszczęto
    żadnego postępowania, a tacy też są.

    Podobnie jest z pedofilami w więzieniu jedni przychodzą innych
    wypuszczają na wolność, ale aktualna liczba osadzonych to dokładna
    liczba przestępstw związanych z pedofilią za okres 5 lat i 5 miesięcy,
    bo tyle trwa średnio odsiadka za ten czyn jak podają statystyki.

    ksiezy od lat 60tych do dzis i to samo do homo: ilosc homo skazanych kiedykolwiek do
    ilosci homo w badanym przedziale czasowym.

    Tylko ze czego innego i raczej ci chluby nie przynosi.

    > ty mnie nie wymyslaj bzdurnych zasad liczenia, za 10 postów napiszesz ze tak
    zaproponowałem i ze to nieuczciwe.

    > Mnie? Miałem nadzieje ze zdobędziesz sie na obiektywizm. Gdybysmy rozmawiali o
    upadku komet na planete to bys zapewne potrafił ale jesli chodzi o kler to nie
    ponosi.
    > Twoje wyliczenie wygląda mniej więcej tak:
    > w bieżącym miesiącu na jowisza spadła 1,0 kometa.
    > na ziemię w ostatnich 65mln lat -20szt.
    > Zatem na jowisza spada 2,5x10^8 więcej komet.
    >
    > Jesli chodzi o jowisza to zapewne napiszesz mi ze źle wyliczyłem, ale ta sama
    metoda obliczen pedofilii jest świetna. Ideolo, kolego....

    > b.

    Wybacz, ale prezentujesz zbyt niski poziom dyskusji, abym mógł dalej
    prowadzić z Tobą dyskusję.