  • Data: 2016-04-01 16:48:07
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 14:53:35 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    zasady jest grzesznikiem i trzeba mu wiele wybaczać. A ten wciąż to samo: "u
    Katolików jest zasada, że jak Katolik czyni zło to nie jest Katolik."

    > Takie były Wasze wypowiedzi na temat tych, którzy siebie nazywają
    > Katolikami i czynią zło to obydwaj twierdziliście, ze to nie są Katolicy.

    ale masz na to jakies wsparcie? Np link?

    Bo ja mówiłem np takie (z grudnia):

    ############
    W dniu poniedziałek, 7 grudnia 2015 16:55:40 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    >Może jeszcze powiesz, ze Ci księza nie
    > byli katolikami?

    niestety byli.

    ##############
    W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 08:22:37 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Widzisz Ty nie dopuszczasz w ogóle do swoich myśli, że Katolik mógłby
    > czynić zło, bo tak zostałeś wychowany.

    znów te twoje założenia - otóż przyjmij do wiadomosci ze katolicy jak wszyscy inni
    ludzie czynia czasami zło, bo taka jest ludzka natura. Jeden wypije za duzo, drugi
    ukradnie, trzeci załajdaczy na boku, a którys zabije. Katolicyzm prowadzi do tego ze
    staramy sie nie czynic zla - wiec statystyki sa nizsze, ale niezerowe- tylko tyle. I
    az tyle.

    teraz tez mowie to samo - a ty wciąż ze my cos innego mowimy. Nie, nie mówimy. Ty
    masz swoje załozenia i kompletnie nie przyjmujesz informacji sprzecznych z nimi.
    O ile mozesz gadac do smierci "katole są zli, nie przekonaliscie mnie" i do tego masz
    prawo - to jednak raz za razem wpieraqc nam jakis punkt widzenia który wciąż
    dementujemy trąca nieco czyms dziwnym. Miej sobie opinie, ale z faktami sie nie kłóć.

    b.