  • Data: 2016-04-04 23:44:30
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzies czytalem ze w Polsce ok dwadziescia tysiecy dzieci jest w domach dziecka.
    One sa tam pod opieka panstwa i teoretycznie maja wszysko co im do zycia jest
    potrzebne. Praktycznie one sa niczyje, a kazdy czlowiek chce byc czyjs i miec kogos.
    Polska jest zbyt malo tolerancyjnym krajem zeby byla w niej mozliwa adopcja przez
    pary homo. Takie adopcje powodowaly by zbyt duzy dyskomfort zycia dzieci nie w domu
    ale poza nim. I tylko z tego powodu jestem w tej chwili przeciwnikiem takich adopcji
    w Polsce. Znalem kiedyz rodzine ktora stworzyla rodzinny dom dziecka. Mieli chyba
    osmioro dzieci. Wszystko bylo bybw porzadku gdyby nie to ze sa to nawiedzeni
    pierdolnieci religianci. Dodatkowo zrobili sobie z adopcji dobre zrodlo dochodu.
    Odpowiedzialne posiadanie dziecka to rowniez myslenie o jego przyszlosci. Zapewnienie
    mu w miare mozliwosci startu w dorosle zycie. Te znane mi adoptowane dzieci wyjda z
    tego domu z jedna walizka ubran i nienawiscia do wszystkiego co im sie bedzie z
    krzyzem ko
    jarzylo.

    Ech... Z kazdej ciekawie zapowiadajacej sie dyskusji mozna zrobic
    antykatolicki elaborat.
    Juz niech Ci bedzie. Pierdolnieci katolicy wychowuja pierdolniete dzieci
    i tak bez znaczenia.

    Pozdro.. TK