  • Data: 2020-01-27 09:20:20
    Temat: Re: Węglową ekologia
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 09:04:35 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste
    napisał:

    > Domniemywam, że pomyliły ci się literki. Zapewne nie "w razie
    > konieczności" chciałeś napisać, a "w razie sposobności".

    nie domniemywasz tylko prowokujesz, a ja wiem co chciałem napisac i to napisałem -
    sposobnosc oznacza ze ja mam ochotę postrzelać do ludzi. Nie mam.

    > Swoją drogą, jednej rzeczy nie do końca rozumiem - ale zapewne
    > chrześcijańsko mi to wyjaśnisz - co stało się z V przykazaniem? Jakaś
    > reforma ostatnio nastąpiła?

    w mojej stoi "nie popełnisz morderstwa" (z pamieci piszę), to jest wydanie edycja sw
    pawła
    a tu masz bogate uzazasadnienie
    https://episkopat.pl/nie-bedziesz-zabijal-katecheza-
    na-temat-v-przykazania-dekalogu-katedra-poznanska/

    b.