  • Data: 2012-08-23 22:51:05
    Temat: Re: Wełna , wełna , wełna ...
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:k1606n$vpv$1@speranza.aioe.org...

    > Nigdy nie było nic o wywiewaniu , traceniu ciepła.
    > Wentylacja dachu inaczej przebiega nic wentylacja na otwartym terenie. Tu
    > mamy malą szczelinę , mamy odpowiedni kąt . Powietrze wpada kanałami i
    > "płynie" pod kątek po poziomej powierzchni ...

    To poczytaj sobie, a moze zastanow sie po co robi sie wiatroizolacje w
    domach szkieletowych ocieplanych welna. I powiem Ci jeszcze cos, im bardziej
    struktura welny jest luzna, tym bardziej konieczna jest wiatroizolacja. Nie
    wiem czy bedzie o tym cos w sieci, ale jak pomyslisz to moze cos wymyslisz.
    To tak na marginesie stosowania dobrych i kiepskich welen, ktorych parametry
    podaje sie raczej bez uwzglednienia wietrznej pogody.
    I przy okazji, masz zle podejscie, bo gdyby cywilizacja opierala sie na tym
    co juz bylo, bez wyciagania wnioskow to dalej polowali bysmy na mamuty.
    Jak ludzi opisuja Ci wlasne bledy, doswiadczenia jakie maja, a nie jakies
    fantazje, to Ty wiesz lepiej. No coz, na tym polega zycie, ze czlowiek uczy
    sie na wlasnych bledach. Nie wystarczy, ze tata mowil, ze gorace.

    P.S.
    I jak tam Twoja welna?
    Przypomina filc czy raczej wate?

    Pozdro.. TK