    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wentylacja
    Date: Mon, 15 Sep 2014 12:24:40 +0200
    <lupdsq$4ih$1@dont-email.me> <lupeqd$spu$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <3...@g...com>
    <lut20d$phj$1@node1.news.atman.pl> <bgr8gndxqjkk$.dlg@myjk.org>
    <luuiuh$397$1@node2.news.atman.pl> <1x8dxlncp6kzq$.dlg@myjk.org>
    <luun4k$7ls$1@node2.news.atman.pl> <b0ik2am8xkxz$.dlg@myjk.org>
    <luvqkq$da2$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <lv17ij$4n7$1@node1.news.atman.pl> <j...@m...org>

    W dniu 2014-09-15 10:44, Myjk pisze:
    > Sat, 13 Sep 2014 12:50:59 +0200, Maniek4

    > Parafrazując: zmien podejscie do zycia, bo masz problem z normalna rozmowa.

    Przynajmniej nie odbieram tego jak atak i nie sypie sarkazmem przy
    kazdej okazji.

    > Zapytałem grzecznie jakie są niemarkowe okapy tudzież ile trzeba wydać na
    > dobry wydajny i cichy okap, a ty mi snujesz coś o koledze co ma okap
    > teleskopowy co dymu papierosowego nie wciąga.

    Amica nie wciaga dymu. Jest jakas tam marka i jest calkowity brak
    dzialania. Na allegro jest pelno okapow roznej masci i marki co najmniej
    malo znanej i niedzialajace tak samo jak ten mojego kolegi. Na podstawie
    tych obu przypadkow mozna stwierdzic, ze okapy wiszace ogolnie wogole
    nie dzialaja. Ale z drugiej strony barykady stoi prezentowany tu okap
    Adama, ponad dwa razy tanszy od Twojego i dziala. Ja na swoj skosny nie
    narzekam. Uwazam, ze jest cichy i dziala nie gorzej jak Adama. Marka to
    AEG. Jedyne co moge mu zarzucic, pewnie jak kazdemu okapowi to to, ze
    nie chce myc sie sam.

    > Mam problem z normalną rozmową, ale tylko jak mi ktoś imputuje głupoty
    > których nigdzie nie napisałem.

    I to jest ten przypadek?

    > Mam problem taki jak napisałem, czyli że mój okap sobie nie radzi z ilością
    > PARY jaką te gary generują. Tyle i tylko tyle, a ty...

    A moj sobie radzi.

    > ...wmawiasz mi, że usprawiedliwiam tym zakup bora-potwora za 30 tys. Nic
    > takiego NIE ROBIĘ i szlus.

    Niby gdzie Ci wmawiam?

    > Oczywiście. Można zrobić dużo taniej a równie skuteczne rozwiązanie, które
    > będzie działać -- będzie ciche, będzie radzić sobie nie tylko z parą ale
    > także z zapachami. Nigdy jednak tego warunku nie spełni żaden niemarkowy,
    > ani nawet markowy OKAP. Zawsze będzie głośny, albo mało wydajny.

    Ja o tym czy cichy, czy nie nie bede dyskutowal. Rok temu Ergie za brak
    konsensusu sie obrazil i drugi raz mi sie nie chce. Jest sporo racji w
    tym co mowisz, tylko czy rzeczywiscie konieczny jest calkowicie
    bezglosny okap?

    Pozdro.. TK