  • Data: 2011-09-07 22:23:07
    Temat: Re: Wentylacja mechaniczna - czy rury w izolacji ?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Wrz, 23:31, ŁC <a...@r...to> wrote:

    > Co do przekroju zgoda, tworzywo te nie wzbudza euforii, ale sk d si
    > bierze to przekonanie, e proste przewody wentylacyjne ha asuj
    > (bardziej ni elastyczne w domy le) zaiste nie wiem...

    W piwnicy mam jedna sztywna rure kanalizacyjna na wierzchu i jak ktos
    pusci nawet ciurkiem wode to ten halas roznosi sie po calej
    piwnicy :-) Sztywny material zawsze przeciez bedzie przenosic wiecej
    dzwiekow niz miekki. Stuknij sobie w bloku w kaloryfer na parterze to
    uslyszy to caly blok!
    pozdr.

    --
    Adam