    From: QbaB <Q...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wentylacja - wywietrzniki
    Date: Mon, 9 Mar 2009 05:24:53 -0700 (PDT)

    On 9 Mar, 13:08, Mat <m...@g...com> wrote:
    > Czy wentylacja działa u Ciebie ok ? Wejście do tych kominków jest dość
    > małe (fi110) - co powoduje że trzeba zastosować wąski przewód albo
    > szeroki i na końcu zwęzić go redukcją.
    >
    > Czy umieszczałeś kominki ponad kalenicą czy muszą koniecznie nad ?

    Dom jest nadal w budowie więc nie powiem Ci który lepiej pracuje.
    Większość wentylacji mam poprzez komin murowany. Dodatkowe kominki są
    tylko (maja być) dla wyciągu w kuchni i wentylacji kanalizacji.
    Kominki mam blisko kalenicy ponieważ dzięki temu jest dużo mniejsze
    prawdopodobieństwo przecieków (mniejsza ilośc wody omywa kominek)