  • Data: 2010-07-08 10:13:45
    Temat: Re: Wertykulator
    Od: o...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

    McBeth <m...@l...poczta.onet.pl> wrote:
    > Wyt?umacz prosz?, czym wg Ciebie r??ni si? wa?ek do wertykulatora od wa?ka
    > do aeratora ?

    Na moja obecna wiedze roznia sie budowa, ktora wynika z przeznaczenia.

    Wertykulator - ma walek z czyms w rodzaju sprezynek.
    Aerator - ma walek z ostrzami do nakluwania.

    Czyzbym cos pokrecil?

    Moze sie myle, ale jesli tak - to chetnie dowiem sie czegos nowego z tej
    materii od osob, ktore maja wiedze praktyczna z tej dziedziny.
    Ja niestety wiem tylko tyle co wyczytalem z netu.