  • Data: 2009-04-12 20:22:30
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:grte54$ijc$1@news.onet.pl...

    > też myślę że lepiej było by dla ludzkości gdyby sie w końcu wykaraskała z
    > okowów zabobonów.

    Mozna wierzyc w co sie chce, ale nie widze powodu, zeby ludzkosc miala sie
    wykaraskiwac z czegos, gdzie niczego zlego nie ucza, a wrecz przeciwnie. Co
    niby ma byc tym problemem, przyzwoitosc, uczciwosc, niezmiennosc zasad? To
    cos zlego kierowac sie tym w zyciu?? Wolisz Mode na Sukces?? :-)) Jesli
    chodzi o prawde tego co zapisane i w co ludzie tacy jak ja wierza, jest pare
    namacalnych dowodow swiadczacych o tym ze to prawda. Nie bede o tym pisal,
    bo kazdy kto zechce znalezc to znajdzie bez problemu. Reszta to kwestia
    wiary i wybor kazdego z nas. Co by nie mowic lepiej jest wierzyc i miec
    nadzieje, ze zycie to nie wszystko, inaczej jaki jest tego sens?

    Pozdro.. TK