  • Data: 2009-04-13 10:11:30
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "detektyw" <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> wrote in message
    news:gruaoh$488$1@inews.gazeta.pl...
    > kiki pisze:

    > A coś się tak uczepił JP II i św. o. Pio? Pisałeś gdzieś, że jesteś
    > agnostykiem, to ludzie Ci już przeszkadzają?

    Nie jestem nikim takim. Po prostu nie wierzę w religie i już. Nikt od
    dziecka nie sączył mi do głowy tego ani ja swoim dzieciom też.
    Zadaję tylko pytania z czego wynika religijność. Przecież nie z genów tylko
    z wpojenia od dziecka i bardzo mnie ciekawi z naukowego punktu widzenia, od
    kiedy zażarci wyznawcy mają kontakt z religijnymi sprawami.
    Nie uważam, że takie pytania komuś uwłaczają natomiast widzę, że niektórzy
    robią się nerwowi na takie pytania :-)

    > Może jakimś nieodkrytym talentem historycznym jesteś? A może ponaszywasz
    > co poniektórym na ubraniach takie "plakietki" jak w KL Auschwitz - bo od
    > takich poglądów to już niedaleko do gazu -

    Co ty wygadujesz. Co to ma wspólnego.

    > I że niby XXI wiek to co, każdego innego od Ciebie można opluć i wyszydzić
    > bo co niby jesteś wolny i to jest wolność?

    Przecież nikt z nikogo nie szydzi. Rozmawiamy tylko czemu ślepo wierzysz gdy
    udowodniono oszustwa O. Pio, który nie był żadnym stygmatykiem, a oszustem
    :-) Oglądaj Discovery i National Geographic. Czy te kanały też z ciebie
    szydzą ?

    > Poza tym mam kolegów m.in. Żyda, Araba
    Ja mam też znajomych Zydów i Arabów i nie mam do nich żadnych uczuć w
    związku z narodowością czy kolorem skóry. mam natomiast znajomego araba,
    który się śmieje z kolegów islamistów.

    > i jak jeden przychodzi do mnie to nie ściągam krzyża i obrazków ze ścian!,

    Ja tego w ogóle nie wieszam. W jakim celu wieszasz krzyże i święte obrazki w
    swoim otoczeniu ?