  • Data: 2009-04-13 18:22:57
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@b...org> napisał w wiadomości
    news:grvu3n$cqj$1@news.interia.pl...

    > chyba nie trzeba brać nigdzie wykształcenia, tylko mieć zdrowy chłopski
    > rozum, zeby zauważyć, ze jakiekolwiek odmiany religii służyły tylko i
    > wyłącznie do zaspokojenia potrzeby władzy, opanowania i podporządkowania
    > sobie głupiego tłumu.
    [...]
    > modne było palenie na stosie, wyprawy krzyzowe i "nawracanie". obecnie
    > ciemny tłum, dzięki dostępowi do informacji,stał się nieco bardziej jasny
    > (oczywiście nie cały), więc i straszyć go nie ma czym. a ze instytucja
    > kościoła zaczęła w końcu istnieć sama dla siebie, a nie przetrwałaby w
    > takim stylu, więc zajęli się czyms innym ... ale to juz inna para kaloszy.

    Czyli co?
    Namawianie do bycia uczciwym, wiernym, nie zabijania, nie okradania itp.
    sluzy manipulowaniu glupiego tlumu??
    Namawianie do uczenia sie i rozwijania talentow tez sluzy manipulowaniu
    tlumu??
    Namawianie do szanowania innych i nie robienia komus tego co tobie nie mile
    tez jest manipulowaniem glupiego tlumu??
    Lepiej chlac wode calymi dniami, nic nie robic, dmuchac obce zony i okradac
    kolegow?? To jest dopiero madrosc tlumu z dostepem do informacji... :-))

    Gratuluje nie brania wyksztalcenia i posiadania chlopskiego rozumu.

    Pozdro.. TK