  • Data: 2009-04-13 20:48:40
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gs04kb$o46$2@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Niestety, zycie nie jest piekne i po paru latach leczysz
    > sie ze zludzen okresu mlodzienczego. Im szybciej sie
    > leczysz, tym mniej wystrzyzony bedziesz :)

    Wiesz co, zwykle z ciekawoscia czytuje Twoje teksty, ten tez.:-)
    Zakladam po tym co napisales, ze wyleczyles sie z religii. Zatem nie wiem
    skad tak doskonala wiedza na temat golenia. Jak widze kazdy argument nawet
    ten najbardziej oczywisty da sie w ciekawy sposob zdeprecjonowac, albo
    obrocic o 180 stopni jego znaczenie. Cos co jest biale robi sie czarne.
    Przykre to, ze kosciol nikogo do niczego zlego nie namawia, wiec trzeba to
    jakos dorobic. :-)) Gdyby nie chodzilo o wiare to na pewno cechy ktore
    opisalem nie byly by czyms dziwnym tylko oczywistym. Przeciez sa oczywistym
    a Ty klasyfikujesz to w ciekawy sposob, ze sa jakby urabianiem tlumu w celu
    czerpania jakichs korzysci. Jakich to korzysci?? Mozna by przyjac, ze cale
    zycie z malymi przerwami chodze do kosciola i nie czuje sie golony w zaden
    sposob, pewnie dla tego ze mnie urobili, tylko nadal nie wiem do czego? Nikt
    do niczego mnie nie zmusza, ja nic nie musze poza tym ze ewentualnie chce.
    Przyrownywanie religii do jakiejs sekty to jakas paranoja. Dawno juz
    zauwazylem, ze zwykle najwiecej wiedza ci ktorzy nie maja z problemem nic
    wspolnego. Ze mnie kosciol pozytku wielkiego nie ma, a chodze bo chce, bo
    zasady tam uczone sa dla mnie czyms, czym kazdy z nas powinien sie kierowac.
    Nie widze w tym nic zlego. Kiki pisze ze to oczywiste. Cofajac sie wstecz
    kilka set lat oczywiste wcale nie byly. Nie zawsze zycie mialo wartosc a co
    dopiero mniej wazne sprawy. Skoro tak powinno byc to czemu trzeba placic
    paragonami?? Co jest ta tajemnica urabiania ciemnego ludu, niby po co kler
    mialby to robic?? Dla bogactwa?? Bez jaj, naciagane az smierdzi. Nic nie
    place na kosciol i nikt od tego nic nie uzaleznia. Hospicja to tez zapewne
    jakies drugie dno, ech szkoda gadac...

    Pozdro.. TK