  • Data: 2009-04-13 20:02:39
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@b...org> napisał w wiadomości
    news:grvu3n$cqj$1@news.interia.pl...

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > chyba nie trzeba brać nigdzie wykształcenia, tylko mieć zdrowy chłopski
    > rozum, zeby zauważyć, ze jakiekolwiek odmiany religii służyły tylko i
    > wyłącznie do zaspokojenia potrzeby władzy, opanowania i podporządkowania
    > sobie głupiego tłumu.

    Oczywiscie Arturze zawsze mozesz udowodnic, ze masz szersze choryzonty i
    np. wyjasnic nam na gruncie czysto materialistycznym fenomen wolnej woli.
    Dasz rade - czy wymiekniesz wykazujac iz caly Twoj swiatopoglad ogranicza
    sie jednak tylko do powielania ogolnie dostepnych, prostych schematow
    retorycznych?