  • Data: 2009-04-15 22:53:24
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:gs5mfh$if2$1@news.interia.pl...
    > Wolno Ci, dla tego Tobie jest latwiej, co obala teze Marka o braku
    > koniecznosci wysilku intelektualnego. :-)

    To znaczy niektórzy się zastanawiają i ci nawet mocno zbałamuceni przez
    środowisko zaczynają się zastanawiać co robią. Księża, pisałem, nie są już
    skorzy do wypowiadania się publicznie o cudach i wierze. Jak coś mówią to w
    zaciszu z ucha do ucha, bo sami czują, że coś jest nie tak :-)
    Kler i tak jest lajtową odmianą rady ulemów :-) Nie ulega wątpliwości, że KK
    jest znacznie mniej zajadły od islamu ale w dalszym ciągu brnie i plącze się
    w tym co mówi :-)
    Zresztą zobacz ilu agentów SB tam było. Koniunkturaliści i tyle plus
    zakompleksione jednostki, może w stanie depresji.