  • Data: 2009-04-16 08:08:02
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gs5qes$ckt$1@opal.futuro.pl...

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > To nie chodzi o interwał ale o skończoną prędkość światła. Bez tego byś
    > nie obliczył położenia :-) Poczytaj.

    Kiki przestan sie moze wypowiadac na tematy naukowe, bo co nie napiszez to
    bzdet. Poprawka na Einsteina nie wynika ze skonczonosci predkosci swiatla a
    z tego, ze czas plynie inaczej w poblizu grawitacji niz w oddaleniu od niej
    (silny wplyw na zegary GPS) oraz ze w obiektach poruszajacych sie (satelity)
    czas plynie wolniej (slabszy wplyw na zegary GPS).

    > Ty jesteś chyba faktycznie nawiedzony :-) Już nawet nie chodzi o
    > religijność ale o nawiedzenie :-)

    Widzisz nawet tego nie zrozumiales. Historia nauki to ciagle uniewaznianie
    uprzednich teorii. Zadna liczba pozytywnych rezultatow doswiadczen nie
    udowodnisz, ze dana teoria jest prawdziwa, ale wystarczy jeden negatywny by
    ja obalic. I tak sie to toczy od negatywu do negatywu. Poczytaj cos moze
    kiki, bo bazujac wylacznie na MTV nie wychodzisz na oswieconego dyskutanta.