  • 1. Data: 2022-03-14 07:24:37
    Temat: Re: Who is who?
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-03-14 o 01:14, PSYCHOL* Zenek Kapelinder UJADA NA
    PL.SOC.POLITYKA:
    il-jako-tlumacz-agaty-kornhauser-dudy-byl-oskarzony-
    o-szpiegostwo/4q42l5k,79cfc278

    > Przy twoim pizdziak vel runt dziura w dupie z Klewek nazwisku to nazwisko kundel po
    kaszubsku jest lepsze. I ojca po jajach nie kop jak łapę do szczanie podnosi.

    DO BUDY PSI BĘKARCIE! DO BUDY DEGENERACIE! DO BUDY SOWIECKA GNIDO!*

    --

    w dniu 2022-02-24 o 15:21, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADAŁ na
    pl.soc.polityka:

    "Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."

    hejk kris - jestes dumny z zenusia?