  • Data: 2011-03-22 07:20:37
    Temat: Re: Wiata - wodze fantazji
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.03.2011 15:45, Tom pisze:
    > Witam
    > W końcu udało sie postawić wiate ( http://foto.strefa.pl/90.jpg ). Teraz
    chciałbym boki
    > zapełnić. I tutaj mam do Was prośbę o pomoc jak ją zabudować. Przede wszystkim ma
    być
    > ładnie zabudowana, zeby nie stała się stodołą i w miarę starannie wykonana. Czy
    macie

    A co konkretnie chciałbyś uzyskać? Wypełnienie pustki krajobrazowej? No
    to kratka pergolowa i jakaś zielenina. Natomiast jeśli chciałbyś mieć
    ładne i pełne ściany, żeby np. móc coś podłubać w samochodzie także przy
    zacinającym deszczu, to może przymocować jakieś jaśniejsze deski "od
    wewnątrz"?