  • Data: 2015-02-15 12:13:25
    Temat: Re: Wiatr hula w dachu
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-09 o 13:34, Pete pisze:

    > Bo zapisy (Baczność!!!) Planu Zagospodarowania Przestrzennego
    > (Spocznij!!!) wymagają.

    O to, to. Urzędnik jeden z drugim uznał, że dach musi być skośny między
    35 a 45 stopni i nic a nic nie da się na to poradzić. A gdy zadzwoniłem
    do jednej baby, która 10 lat temu nakazała zapisać w planie, że kalenica
    musi być koniecznie równoległa do drogi - z pytaniem, czemu taki głupi
    zapis, który uniemożliwia zamontowanie paneli słonecznych -
    odpowiedziała, że mam rację, że to głupie ale jakoś tak wyszło.

    --
    MN