    From: "kiki" <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Widok z wczoraj
    Date: Tue, 13 Jan 2009 15:36:13 +0100

    "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> wrote in message
    news:gkhldg$bkq$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Kiki - generalizujesz, a porównanie z Wujkiem jest poniżej poziomu
    > krytyki i dobrego smaku.

    Smaku może w tym nie ma ale jest dosadne i prawdziwe. Większość z wykonawców
    ma gdzieś jakość i techniczne sprawy i jak poczują pieniądze to wykonają
    wszystko po czym uciekną jak szczury.
    A ty myślisz, że dzisiaj jakby kazać strzelać to by część nie strzelała ?
    hehe ?
    Tak samo jest z robotnikami. W swej głupocie zrobią wszystko po czym będą
    za to odpowiadać i to trzeba tępić.

> [...]
    > dofinansowywanym z UE) - tam masz czarno na białym (co prawda między
    > wierszami SIWZ, ale każdy kto przynajmniej raz brał w tym udział to wie),
    > że albo bierzesz robotę, o której wiesz, że jej nie zrobisz dobrze (bo
    > termin jest taki, że choćbyś na uszach stawał - nie zrobisz), albo - nie
    > masz roboty. A termin jest sztywny, bo Zamawiający ma wydać pieniądze
    > przed
    > datą X określoną czy to przez budżet Zamawiającego, czy przez warunki
    > dofinansowania UE, czy n innych zmiennych w czasie wymogów.

    Nie wiem czy tak jest ale przy dużych inwestycjach jakoś sie pilnują za
    wyjątkiem tego odcinka autostrady pod Poznaniem co pęka :-)