    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 30 Jun 2013 06:48:09 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 czerwca 2013 14:27:53 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > jak ma 19 lat - masz racje. jak ma 30 i rodzďż˝ siďż˝ dzieci - babcie siďż˝
    > przydajďż˝.

    Spokojnie mozna odstawic dziecko do babci. Nie trzeba z nia mieszkac.
    Mam sasiada ktory wybudowal sie z zona i tesciami - obecnie maja ok 35 lat,
    dzieci jakos 2 i 7 lat. No i facet zaluje jak cholera bo mieszkanie z
    tesciami w tym wieku to po prostu koszmar. Niezaleznie jakich sie ma
    tesciow (a z jego tesciami ja bym minuty nie wytrzymal - to jedyni ludzie
    z ktorymi drze koty cale osiedle :D Co innego samotna kobieta z dziecmi np.
    Ale malzenstwo? Nie widze powodu zeby babcie zatrudniac jako niani.
    Abstrahujac juz od tego ze babcia moze nie miec sily ani tyle checi zeby za
    ta nianke pracowac (bo to przeciez praca, z doza przyjemnosci ale jednak
    praca).

    > jak ma 50 i trzeba siďż˝ opiekowaďż˝ seniorami - fajnie by ich
    > by�o mie� pod r�k�.

    Jezeli wymagaja opieki to jest zupelnie inna sytuacja.
    Choc np. - u mnie jedna babcia wymagala opieki, a mieszkala sama w swoim
    mieszkaniu - nie chciala sie przeprowadzac do zadnego ze swoich dzieci.
    Wszyscy sie nia opiekowali na zmiany.

    Moja druga babcia majac jeszcze ponad 80 lat mieszkala sama w swoim
    mieszkaniu. Prawie do konca swoich dni sama ogrzewala go weglem
    (kaflok w pokoju + piec w kuchni :)

    Pewnie, ze seniorom trzeba pomoc - ale poza nietypowymi sytuacjami
    (ciezka choroba etc) nie trzeba z nimi odrazu razem mieszkac. Ja na starosc
    jak bede mogl - na pewno bym sie nie cisl do dzieci, kazdy powinien zyc
    swoim zyciem jezeli mu na to zdrowie pozwala. Takie moje zdanie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.