  • Data: 2013-07-01 15:23:17
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2013 12:16:52 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Co to bylo? Muzyke komponowales?

    Nie, choc szkole muzyczna tez skonczylem - gitara, pianino, akordeon :D
    To byla plytka z materialami na temat hackingu / phreakingu / crackingu /
    lamania PSX, canal+ i takie tam - wszystko na legalu, z prawami autorskimi,
    paragonem z kasy fiskalnej do kazdego zamowienia etc:) Wiekszosc z tego mozna
    bylo sciagnac za darmo - ale wtedy sie laczylo z netem modemami 14,4 i
    szukanie tego wszystkiego kosztowaloby wiecej niz moja plytka. Ta kosztowala
    40 pln, koszt wytworzenia z okladka i wysylka = 20 pln. Minus srednio 5 pln
    za zwroty ktorych bylo dosc sporo (zamowienia ktore nie byly odbierane).

    W sumie w pol roku sprzedalem jakies 4 tys plyt, jak na 17-to latka calkiem
    ladny zarobek :)

    > Tego sie nie dzidziczy to zwykla nauka, za przykladem.

    Oj dziedziczy dziedziczy. Nie chodzi o sama wiedze (bo te mozna zdobyc)
    ale sa tacy co po prostu maja dwie lewe rece do roboty i sie do tego nie
    nadaja. Moj brat np. poszedl zupelnie inna sciezka - jest radca prawnym.
    Ale sam w mieszkaniu za wiele nie zrobi, nie umie i juz :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.