  • Data: 2013-07-02 16:36:15
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 16:11:58 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Pisales, ze swoimi.

    Czepiasz sie :) Czesc materialow byla moja, autorska. Dodatkowo calosc
    byla polinkowana w formie strony www z podzialem na kategorie, opisy
    i tak dalej - to tez moje "dzielo" :) Zreszta co za roznica czyje to
    materialy? Wazne ze mialem prawo je sprzedac i majac 17 lat zarobilem
    na legalu w pol roku to co moj ojciec przypuszczalnie zarabial w ciagu
    roku pracujac na kopalni.

    > Wygrales, ze posiadanie i rozpowszechnianie materialow do crackingu Canal+
    > jest legalne?

    A czemu by mialo nie byc? :) Nie wiem, moze teraz prawo zmodyfikowali i
    zaostrzyli - to bylo pod koniec lat 90'tych. Ale patrzac na allegro i
    setki sprzedawcow (ktorzy nie siedza) mod'ow do crackingu playstation
    i xboxa to mysle, ze to dalej jest legalne (tylko uzywanie i samo crackowanie
    juz nie bardzo). To tak jak z nozem - mozesz posiadac ale za morderstwo
    juz idziesz siedziec :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.