  • Data: 2013-07-02 16:41:02
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 16:11:58 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Wygrales, ze posiadanie i rozpowszechnianie materialow do crackingu Canal+
    > jest legalne?

    A dodam jeszcze, ze sprawe wytoczyl mi jakis koles, ktory odebral zamowienie
    po czym stwierdzil, ze to nie on zamawial plyte i wedlug niego ja go
    oszukalem i wyludzilem kase :) Prawdopodobnie jakis jego kumpel zrobil sobie
    jaja i podal w formularzu jego dane. No i taki wkurzony byl ze w zarzutach
    podal tez, ze sprzedaje nielegalne materialy. Zostal powolany biegly, ktory
    stwierdzil ze wszystko jest "tip-top" pod wzgledem prawa autorskiego.
    Paragon byl przypiety, reklamacji zadnej nie zglaszal (tylko odrazu do sadu).
    Przegral z kretesem wszystko - zaplacil za koszty sadowe, bieglego etc...

    Imbecylow na swiecie nie brakuje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.