  • Data: 2013-07-03 09:48:10
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:3f3e1877-0079-4fa7-b15c-03b92c930754@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 3 lipca 2013 07:38:12 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Nie odwracaj kota ogonem. Chodzilo o to ze Twoje rady sa nic nie warte.

    Nie badz smieszny. Twierdziles, ze ja napisalem iz pogodowka z pokojowka nie
    beda dzialac. Co jest klamstwem z Twojej strony.

    >A Ty jestes glupi :)

    Uhm. Widzisz, byles taki pazerny, na social points, ze az nabiles sobie
    ujemne. Chytry podwojnie traci.

    >Moj usmieszek odzwierciedla moj humor i nie jest szczyderczy. Szczyderczy
    >jest taki :] albo :>

    Ja tylko chcialem Ci zwrocic uwage, ze piszac o moim rzekomym szyderczych
    usmiechu tez klamales. Chociaz kto wie, co Ci tam wyobraznia podpowiada w
    ramach kompensacji.