    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Date: Thu, 4 Jul 2013 11:10:20 +0200

    dyskusyjnych:kr12iu$ser$...@n...news.atman.pl...

    > Czyli (a). Nie wnikam, skąd mają.

    W takim razie po co odwracać pojęcia i pisać o kimś że "może sobie pozwolić"
    jakby to było dobro luksusowe skoro niemal każdy może sobie pozwolić, tyle
    że nie każdy o tym wie.

    > A nie kosztuje? Rok mojego kosztuje więcej, a w pampersy nie robię. :-)

    Nie wiem, jak Twoje dzieci, ale moje nie piją nie palą, nie chodzą do
    nocnych klubów itd., więc ich życie jest "trochę" tańsze niż moje, więc z
    faktu że ktoś się nie utrzymam za 10 tyś. rocznie nie wynika fakt że nie
    utrzyma dziecka za połowę tej kwoty.

    Pozdrawiam
    Ergie