  • Data: 2013-07-04 11:25:40
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 4 Jul 2013 11:10:20 +0200, Ergie napisał(a):

    > Nie wiem, jak Twoje dzieci, ale moje nie piją nie palą, nie chodzą do
    > nocnych klubów itd., więc ich życie jest "trochę" tańsze niż moje, więc z
    > faktu że ktoś się nie utrzymam za 10 tyś. rocznie nie wynika fakt że nie
    > utrzyma dziecka za połowę tej kwoty.

    Moje dzieci też nie palą ani nie piją, jednak na bank rocznie jest to
    więcej niż 10k.
    Wystarczy policzyć przedszkole x 11 miesięcy + lekarstwa + ubrania z
    których wyrastają w tempie co 3-6 miesięcy rozmiar większy, a jeszcze
    jedzenie itp.

    W tym rzecz jednak, żeby nie podejmować decyzji życiowych na podstawie
    excela, bo tak to nic się nie opłaca, nie stać, nie ma uzasadnienia
    ekonomicznego itd.

    --
    Franc