    From: RD <r...@g...com1>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Date: Mon, 08 Jul 2013 22:44:59 +0200

    W dniu 2013-07-08 03:49, Adam pisze:

    > Nie mam dzieci ale mam kolezanki, ktore maja dzieci i rzeczywiscie - ostatnia
    > kupila wozek za 3500 pln. Nigdy sie specjalnie tym nie interesowalem ale
    > zawsze mnie zaskakuje cena wozkow - zawsze jest b. wysoka:) Wiec za te 1000 pln
    > to przypuszczam ze faktycznie cudow sie nie kupi :)
    > pozdr.

    Kupiliśmy wózek w okolicy 1200zł. Składa się tak, że z gondolą w samym
    bagażniku mieściliśmy (co prawda kombi, ale i tak niewiele miejsca
    zajmował). Spacerówka w komplecie. Jeden z fajniejszych, najlżejszych i
    zwinniejszych na rynku.
    Siostra żony kupiła taki sam, w tej samej cenie, rok później, ale z
    fotelikiem samochodowym w zestawie.
    Znajomi kupili właśnie ten sam w tym roku i byli zdziwieni, że i my
    mamy ten wózek (2010).
    A jak oglądam wózki za 3500, to w głowie mi się nie mieści, co on musi
    mieć, żeby chcieć tyle za niego zapłacić (po za designem). No, chyba, że
    pieniądze nie grają roli, to i łóżeczka włoskie po 20 tys. można kupić,
    ale skoro jest wątek becikowego i ekonomii, to raczej nie o tym
    rozmawiamy? ...
    Widocznie masz takie towarzystwo, że je stać na 3500 na wózek, albo tak
    bezmyślnie wydaje pieniądze. Sorry winnetou! ;)