  • Data: 2013-07-09 23:55:45
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-08 22:49, r...@g...com pisze:

    > No właśnie za 1000 zł już coś się kupi, ale nie na tyle fajne, żeby móc
    > się pochwalić w pracy, albo koleżankom na "fitnessie"

    Da się pochwalić, da.. tylko trzeba kupować z głową. I wcale nie jest
    tak, że małe kółeczka nie dają rady. Użytkowałem wózek też na wsi, w
    trawie, w głębokim piachu, na polach koszonej trawy i siana. Daje radę
    (o ile blokuje się koła).

    Najważniejsza zaleta wózka to waga i to, że jest kompaktowy. W mieście
    skrętne koła to kolejny plus.