  • Data: 2009-05-22 06:33:30
    Temat: Re: Wiercenie - konkretne pytanie na dziś
    Od: xart <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek pisze:
    > Sparky? Mam szlifierkę. Rewelacja, tylko trochę ciężka i głośno chodzi.
    > Miałem do wyboru zielonego Boscha i tę, wybrałem sparky i nie żałuję, choć
    > Bosch był poręczniejszy.

    Ja przez 9 lat katowalem na spole z tesciem wiertarke sparky
    (1000W uchwyt typu D). Sprzet dokonczyl jego budowe, przetzymal
    moja i nadal dziala (byl oczywiscie po kilku wymianach przewodu,
    ze dwoch wymianach wlacznika i raz chyba bylo cos z przekladnia).
    Sprzet nie byl oszczedzany, pracowal w ciezkich warunkach i
    mimo to nie zakonczyl jeszcze zywota. Chcialem z pol roku temu
    sam kupic podobna wiertare od sparkyego ale pogadalem troche
    z serwisantem, ktory z lezka w oku stwierdzil ze dzis to niestety
    juz nie to samo.
    Ostatecznie wzialem podobny model perlesa i jak na razie sprawuje
    sie wysmienicie.

    pzdr
    art