  • Data: 2009-02-20 08:20:18
    Temat: Re: Wiercenie studni
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lut, 08:41, "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> wrote:

    > Jak chcesz mieć _trawnik_ a nie kupki zielonych kłaków, to sorry, ale:
    > podlewać, kosić, podlewać, kosić, podlewać na zmianę w sezonie dwa razy
    > w tygodniu przez następne XX lat.
    >
    > Mi rachunki za wodę w lecie skaczą x3 w stosunku do okresów, w których
    > nie podlewam.

    No ja to wszystko rozumiem ale kolega Bartek sugeruje jakoby studnia
    11m3 / dobe nie wystarczyla - zuzywasz wiecej ? :))) 11m3 * 30 dni =
    330m3 * 4 pln za wode = 1320 pln + jak nie masz podlicznika to +2650
    pln za kanalizacje. Suma: 3970 / miesiac - to by musial byc chyba
    ogrod tropikalny z deszczownica nad cala powierzchnia dzialajaca non
    stop :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.