  • Data: 2011-09-28 13:25:50
    Temat: Re: Wilgoć w domu ...
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kiki napisał:
    > Ja bym tam dał sobie siana z wentylatorami. Szkoda prądu.

    Oj...
    Sam się zdziwiłem, kiedy przez przypadek udało mi się wysuszyć zalaną
    łazienkę właśnie przez pozostawiony przez kilka dni wentylator.

    Nie ma lepszego osuszacza, jak dobra cyrkulacja powietrza i wymiana go
    na świeże.

    Tak suszyłem potem cały szereg różnych zawilgoconych miejsc - łącznie z
    zalaną ścianą w altance u teścia na działce. Wentylator pracujący przez
    dłuższy czas i stały dopływ świeżego powietrza. To jest to ! :-)

    pozdr
    Robert G.