    From: "Marex" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wkretarka AEG BSB 14STX ...?
    Date: Tue, 16 Jun 2009 11:40:10 +0000 (UTC)

    szufla <p...@p...pr> napisał(a):

    > A jesli tak bardzo zalezy Ci na tym gornym momencie to wybralbym te, to
    jest
    > sprzet nie do zajechania:

    http://www.allegro.pl/item660144609_wkretarka_bosch_
    gsr_14_4_ve_2_li_z_2_akum
    _2
    > _6_ah.html
    >
    > sz.

    Witam. Wczoraj miałem okazję doznać radosnych praktyk firmy z Łodzi,
    sprzedajacej na aukcjach AEG BSB 14V STX Li-ion. Gdy wczesniej telefonicznie
    pytalem o cenę, potwierdzili, że po zakonczeniu oferty Kup teraz zaoferują
    nabywcy, okreslony, niewielki upust.Na m-cu dowiedziałem się, że o takowym
    nie ma mowy.Gdy po godzinie zajrzalem na stronę allegro, ujrzałem jak aukcje
    zostały nagle anulowane i wystawione ponownie te sama wkretarki już
    200zlotych drozej!(tj.999zł)Dotyczyło to wszystkich trzech aukcji, na długo
    przed ich zakonczeniem. Fajnie!.. pomyslałem i z nosem na kwintę
    przypomnialem sobie, że żyjemy w gospodarce wildmarketowej.Gdy sprzedajacy
    zorientował się, że jest prawie samotny z promocyjną ceną , natychmiast ją
    skasowal,podnosząć w trakcie "biegu".
    Na szczęscie była jeszcze oferta identycznego towaru z innego regionu,
    więc zdecydowałem
    się na nią. Obejrzałem wczesniej wkretarkę, sprawdziłem baterie- trzymaja te
    3,0Ah)Jest w tym przedziale cenowym (700zł) chyba nie ustepująca osiagami
    wspomnianemu
    Boschowi, a i tożsama w budowie z nowym wzorniczo tegorocznym sprzętem AEG
    http://www.allegro.pl/item645073373_nowosc_wiertarko
    _wkretarka_bsb_18_li_aeg.
    html Gwarancje jak u Boscha - 3 letnie. Przetestujemy.Pozdrawiam Marex