  • Data: 2016-02-28 21:06:32
    Temat: Re: Wkrętarka NIE akumulatorowa - warto?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-24 o 10:31, Marcin N pisze:
    > Mam wkrętarkę akumulatorową, ale czasem bywa tak, że baterie wyczerpią
    > się w najciekawszym momencie pracy.
    >
    > Pomyślałem, żeby zamiast kupić kolejną baterię - kupić wkrętarkę
    > sieciową (230V). Czy używaliście takich?
    Ponieważ przy amatorskich pracach prawie zawsze okazuje się, że
    akumulator jest rozładowany w momencie, jak jest potrzebny kupiłem
    prawie najtańszą wkrętarkę na 230 V. Gruby i sztywny kabel wymieniłem od
    razu na cieńszy 5-metrowy (wiem, że tracę gwarancję, ale za 99 zł płakać
    nie będę). Po roku używania powiem, że 5 metrów kabla rzadko się
    przydaje - wystarczyłoby 3 -3,5. Mam teraz komfort, że wkrętarka ZAWSZE
    działa.
    Jacek