  • Data: 2016-01-17 20:12:51
    Temat: Re: Wkrętarka aku przerobienie na zasilanie sieciowe
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-17 o 17:31, MK pisze:

    > Próbowałem. Użyłem zasilacza do laptopa ok 80W. Nie dał rady.
    > Moje wnioski - lepiej spróbować wymienić aku na Li-Po i mieć ich dwa
    > komplety.

    Albo jednak zrobić szybką ładowarkę i mieć 2 komplety aku.
    Nie wiem co to za wiertarki i z jakimi ogniwami (napięcie), ale to nie
    tak hop-siup.
    Moja potrafi -naście a nawet -dziesiąt Amper pociągnąć.
    Ładowarka do tego jest szybka - 30 minut, akurat tyle drugi komplet
    wytrzymuje ostrej jazdy.

    --
    Irokez